RZEŹBIMY BRZUCH PO CIĄŻY!


Zasypujecie mnie pytaniami, jak wrócić do formy sprzed ciąży. Zamierzam w najbliższych dniach wyczerpująco o tym napisać. Tymczasem dziś łapcie porcję super ćwiczeń, dzięki którym udało mi się fajnie wyrzeźbić brzuch. Polecam Wam stronę FITNESS BLENDER.
Przedstawiam Wam moje ulubione treningi – krótkie i efektywne. Ja staram się ćwiczyć codziennie, zawsze zaczynam od treningu typu HIIT, który spala tkankę tłuszczową, następnie rzeźba.
Po jakim czasie zobaczycie efekty? Trudno powiedzieć, dajcie sobie dwa tygodnie. To taka magiczna liczba – będzie Wam szkoda wysiłku poświęconego na dotychczasowe treningi, a jednocześnie przekonacie się, że ćwiczenia to przyjemność. Zastrzyk endorfin, lepszy humor, zadowolenie z siebie samego, więcej energii żeby zrobić cokolwiek.
Złota rada dla leniwych – nie porywajcie się na długi i trudny trening. Przerwiecie po 5 minutach zmęczeni i sfrustrowani, że nie daliście rady. Wybierzcie coś lekkiego, maksymalnie 20 minut, np TO plus TO.
Będziecie z siebie dumni, a z czasem przyjdzie ochota na więcej.

PS Po więcej ćwiczeń zajrzyjcie do TEGO WPISU.
Powodzenia!
MÓJ ULUBIONY TRENING HIIT, NA BRZUCH I POŚLADKI

MÓJ ULUBIONY TRENING NA RZEŹBĘ BRZUCHA





You may also like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.